Vore handelsbetingelser gælder for handler mellem dig og IsaDisaKids ApS

IsaDisaKids ApS
Nørregade 31

DK – 6960 Hvide Sande
CVR-Nr. 4486 6439
Tel.: +45 6126 5505

www.isadisakids.com
info@isadisakids.com

 
Fortrydelsesret

Hvis du fortryder dit køb, har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos www.isadisakids.com.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din bestilling.

Du skal senest 30 dage efter modtagelsen af din bestilling meddele os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Kontakt kundeservice herom. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Hvis ikke du kan lide din bestilling, sender du den blot retur. Du skal bare lige huske at gøre det uden unødig forsinkelse og senest 30 dage efter modtagelse af din ordre. Du afholder selv udgifterne i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Vi har gjort det let for dig at sende retur, du kan altså vælge mellem to muligheder.

  1. Mulighed: Køb en RETURLABELtil 39,00 kr. her og send det med GLS. Fordelen ved denne måde er, at din pakke er sporbar, så du kan følge den og sikre dig, den kommer frem. Når du køber en returlabel her, fremkommer der et link, hvor du kan

– Downloade din returlabel

– Downloade din returseddel

– Søge efter din nærmeste pakkeshop til indlevering af pakken

  1. Mulighed: Udfyld en RETURSEDDEL, vedlæg den i returpakken og send den til os med det fragtfirma du ønsker.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind samt produktet og mærkerne er intakte.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at få hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i brug.

Varens stand, når du sender retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen har været brugt og du fortryder dit køb, er der en risiko for at du kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, alt afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, returnerer vi naturligvis det beløb, som du har indbetalt til os. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi beløbet for varerne. Returneringsomkostningerne afholder du. Vi tilbagebetaler dig med samme betalingsmetode, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Returvarerne samt retursedlen sender du til os på følgende adressen.
IsaDisaKids
Nørregade 31
6960 Hvide Sande
Vi bestræber os altid på at behandle returvarer hurtigst muligt, men behandlingstiden kan tage op til 14 dage fra modtagelse af varen.

Ej afhentet pakke

Hvis du har fortrudt dit køb og ikke afhenter din pakke i pakkeshoppen, pakkeboksen, posthuset eller lignende, gælder det ikke for at være en annullering. Hvis du ikke afhenter pakken, sendes den retur til os og vi vil derfor opkræve de ekstra portoomkostninger, der er herved.

Reklamation – Hvis der er noget galt med varen

Købelovens mangelsbegreb finder anvendelse. Når du handler på www.isadisakids.com har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamations sager vurderes enkeltvis af IsaDisaKids samt vore leverandører.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger vedr. reklamation

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os.

Hvad skal jeg gøre rent praktisk? 

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt, navn og ordrenummer.

Det er ikke et krav med ordrenummer og navn, men det letter ekspeditionen og behandlingen af returneringen går derved hurtigere.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for portoen, så vi kan betale dig dine fragtomkostninger.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Persondatapolitik – Dine personlige oplysninger

For at du kan indgå aftale med os på www.isadisakids.com  har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos IsaDisaKids og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, så du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Den dataansvarlige på www.isadisakids.com er Rita Byskov.
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til www.isadisakids.com videregives til GLS eller Post Danmark i forbindelse med leveringen.  Vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos IsaDisaKids har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til IsaDisaKids via e-mail info@isadisakids.com

Cookies

På www.isadisakids.com anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Det gøres i browserindstillinger.

Hjemmesiden indeholder cookies fra følgende tredjeparter:

  • Google Analytics
  • Facebook
  • Viabill
  • Øvrige samarbejdspartnere

Såfremt du ønsker at blokere for disse cookies, kan du opleve at hjemmesiden ikke fungerer optimalt,

Logstatistik

Vi bruger en logstatistik på www.isadisakids.com hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere www.isadisakids.com

Fragt og levering

Fragtpriser i Danmark
Fragtfri levering ved køb på 399 DKK og derover. Ellers koster forsendelsen fra 39,00 DKK.

Fragtpriser til Udlandet

Til Norge, Sverige, Finland, England, Italien, Holland, Belgien, Luxembourg, Frankrig, Polen, Spanien, Færøerne og Grønland 99,00 DKK

For leveringer i andre Lande henviser vi til vores tyske side på www.isadisakids.com – på det tyske sproglag.

Levering

Vi leverer til private modtagere fortrinsvis med PostNord til selvvalgt pakkeshop. Her henter du selv din pakke, når det passer ind i din dagligdag. Du kan også vælge at få leveret direkte til en firmaadresse eller til din arbejdsplads.

Alle pakker kan spores via tracking koder.

Sådan fungerer det

Du vælger i hvilken pakkeshop, du ønsker at hente din pakke og afslutter din ordre.
Indtast din mailadresse og dit mobilnummer. så modtager du automatisk en mail/sms, når din pakke er klar til afhentning i den valgte pakkeshop.
Du afhenter pakken i den valgte pakkeshop. Husk at medbringe pakkenummer og gyldigt ID.

Alle ordre afsendes inden for 1-2 hverdage. Du bliver informeret per mail når din bestilling er afsendt.

Udsolgte varer

Skulle uheldet være ude, og varen er udsolgt, vil vi straks kontakte dig med forslag til en løsning. Vi tager forbehold for force majeure.

Klage

Hvis du vil klage over dit køb, skal du henvende dig til kundeservice. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, på www.forbrug.dk, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Forbrugerklagenævnet

www.kfst.dk

Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby