• ✓ Fragt kun 39 DKK
  • ✓ Gratis fragt ved 499 DKK
  • ✓ 1-3 dages levering
  • ✓ ALTID 14 dages returret
  • ✓ Gratis gaveindpakning

Retur

Retur
Hvis ikke du kan lide din bestilling, sender du den blot retur. Du skal bare lige huske at gøre det uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter modtagelse af din ordre. Du afholder selv udgifterne i forbindelse med tilbagelevering af varen. 

Vi har gjort det let for dig at sende retur, du kan altså vælge mellem to muligheder. 
 

1. Mulighed: Køb en RETURLABEL til 37,00 kr. her og send det med GLS. Fordelen ved denne måde er, at din pakke er sporbar, så du kan følge den og sikre dig, den kommer frem. Når du køber en returlabel her, fremkommer der et link, hvor du kan

- Downloade din returlabel

- Downloade din returseddel

- Søge efter din nærmeste pakkeshop til indlevering af pakken

 

2. Mulighed: Udfyld en RETURSEDDEL, vedlæg den i returpakken og send den til os med det fragtfirma du ønsker.  

 

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind samt produktet og mærkerne er intakte.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at få hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i brug. 
 

Varens stand, når du sender retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen har været brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, returnerer vi naturligvis det beløb du har indbetalt til os. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. 

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi beløbet for varerne. Returneringsomkostningerne afholder du. Vi tilbagebetaler dig med samme betalingsmetode, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.  

 

Returvarerne samt retursedlen sender du til os på følgende adressen.
 

IsaDisaKids
Kirkestien 1, Hee 

6950 Ringkøbing 

 

Vi bestræber os altid på at behandle returvarer hurtigst muligt, men behandlingstiden kan tage op til 14 dage fra modtagelse af varen.

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen
Købelovens mangelsbegreb finder anvendelse. Når du handler på www.isadisa.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamations sager vurderes enkeltvis af IsaDisaKids samt vore leverandører.

 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger vedr. reklamation
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os.

 

Hvad skal jeg gøre rent praktisk? 

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt, navn og ordrenummer.

Det er ikke et krav med ordrenummer og navn, men det letter ekspeditionen og behandlingen af returneringen går derved hurtigere.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for portoen, så vi kan betale dig dine fragtomkostninger.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

 

Tro og Love Erklæring
Skulle pakken, mod al forventning og erfaring, blive væk i posten på vej retur, vil du blive bedt om, at udfylde en Tro og Love Erklæring, hvori du lover, at give IsaDisaKids besked, hvis pakken dukker op hos dig.